1/31/2024

UNRWAのネオナチ養成所

 





2024年1月31日水曜日

実名でテロ支援表明の足跡残しまくりな3000人弱のUNRWA職員のSNS

https://jyado.blogspot.com/2024/01/3000unrwasns.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13024807/UN-Palestinian-teachers-EXPOSED-Hamas-loving-jihadis-Congress-Telegram-holy-warriors-left-Israelis-dead-hell-Oct-7.html


UNRWA終了でしょうな。

早く終わらせんと国連とWHOもヤバい。

、、、(爆wwwwwwwwwww

9 件のコメント:

  1. 勿論テルアビブ乱射事件も崇めてそう

    返信削除
  2. 植野行雄(ブラジルなのにw)ばっかに見えてならない

    国連とWHOもヤバなるならあんるわ多少のダラダラはありかもネw

    返信削除
    返信
    1. 話の巾を広げますねえ、流石山田さんの遺志を継ぐ方w

      #本当に簡単に釣れるネットゲリラ一味

      削除
    2. ↑↑↑↑↑↑↑
      #ニート判定出ました(笑)
      #ネイバーキムチ判定出ました(笑)
      #統合失調症判定出ました(笑)
      #イキりマウント判定出ました(笑)
      #ネットストーカー判定出ました(笑)

      削除
    3. >2024年2月1日 21:41
      ミネ

      削除
    4. 2017年 全日本ハーフ芸人グランプリ 優勝

      削除
    5. 1日24時間365日団長のブログとコメ欄を監視してるカルトです!キモいw

      #本当に簡単に釣れるネットゲリラ一味
      #本当に簡単に釣れるミネ一味

      削除
    6. 自己宣言、楽してるね
      選挙ポスターかw

      削除
  3. Dr. Eli David is a leading AI expert specializing in deep learning and evolutionary computation. He has published over fifty papers in leading artificial intelligence journals and conferences, mostly focusing on applications of deep learning and genetic algorithms in various real-world domains. For the past fifteen years, he has been teaching courses on deep learning and evolutionary computation, in addition to supervising the research of graduate students in these fields. He has also served in numerous capacities successfully designing, implementing, and leading deep learning based projects in real-world environments.

    返信削除